Sama River Blues

Rider techniczny

Wymagania techniczne są załącznikiem do umowy.

Niniejszy dokument zawiera minimum techniczne, umożliwiające wykonawcom i realizatorom
przeprowadzenie koncertu w klubie lub plenerze na właściwym poziomie artystycznym i technicznym.
Wymagane jest dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego ridera.

NAGŁOŚNIENIE:
System nagłaśniający wolny od szumów, brumów i przydźwięków.
Preferujemy stoły cyfrowe - ALEN & HEATH, AVID, DIGICO, YAMAHA, PRESONUS, MIDAS, SOUDCRAFT, BEHRINGER X32.
Stoły analogowe - MIDAS, wysokie modele SOUDCRAFT, CREST, Yamaha.
Cała aparatura powinna być systemem stereo, minimum trójdrożnym renomowanej firmy (Meyer Sound, L'acustic, d&b, ElectroVoice, Nexo, JBL, PolAudio). 
Moc sprzętu powinna być adekwatna do miejsca, w którym odbywa się koncert, niemniej jednak w plenerze nie mniej niż 10kW na stronę. 
Zestawy głośnikowe nie powinny stać bezpośrednio na scenie Moc głównego systemu nagłaśniającego musi być uzgodniona z przedstawicielem zespołu.

ZASILANIE:
Cały system (aparatura nagłośnieniowa + mixer frontowy i monitorowy + sprzęt muzyków) 
musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury.
na scenie 4 punkty zasilania 230V
Zespół wymaga zasilania o wartości nie mniejszej niż 220V !!!

UWAGI:
Aparatura powinna być zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona przed przyjazdem zespołu.
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian.
W przypadku wątpliwości lub uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt.

MIKSER:
Cenionej marki, minimum 24 kanałów z parametryczną regulacją barwy w kanale.
Preferujemy stoły cyfrowe - ALEN & HEATH, AVID, DIGICO, YAMAHA, PRESONUS, MIDAS, SOUDCRAFT, BEHRINGER X32 (MOŻE BYĆ)
Stoły analogowe - MIDAS, wysokie modele SOUDCRAFT, CREST, Yamaha.
Stanowisko realizatora dźwięku powinno znajdować się na podeście o wysokości max. 30cm, 
dokładnie na osi symetrii sceny lub na osi jednego z gron głośników.
W przypadku imprez plenerowych stanowisko musi być pod stałym nadzorem ochrony
oraz powinno być w całości zabezpieczone płotkami ochronnymi.

PERKUSJA:
1. Stopa - Audix D-6, Sennheiser e902, Shure B52, AKG D112
2. Werbel - 2 x Audix i-5 lub Shure SM57
3. Tomy - 4 x Audix D-2 lub Sennheiser e904
4. Overheady - 2 x Shure SM81

VOCAL:
1. Leading vocal - 1 x Shure SM58
2. Backing vocal - 1 x Shure SM58

GITARA 1:
2 x Shure SM57, Sennheiser e906

GITARA 2:
1 x Shure SM57, Sennheiser e906

HARMONIJKA:
1 x Shure SM57, Sennheiser e906

BASS:
aktywny D-Box lub XLR

ODSŁUCHY:
5 torów odsłuchowych
4 x wedge (min, 12" woofer i 1"driver, nie mniej niż 250W RMS każdy)
1 x drumfil
na większe sceny 2 x sidefil (L,R)